torsdag 30. juli 2009

De siste ukene.....

....har det skjedd mye annet enn hundetrening:)

25. juli 2009

Mens Maya kosa seg hos Christine og Basso, ble Steffen og jeg gift i Fåberg kirke, og hadde en kjempebra bryllupsfest etterpå:) Så nå er det Steffen, Kristin og Maya Forså!!

I ukene før bryllupet gikk det meste av tiden med til bryllupsplanlegging. Vi fikk bo i eget hus på gården til Beate, og Maya kunne springe masse løs sammen med Frikk (bordercollie valp) og Ragg (gordon setter). Vi fikk trent noen korte økter innimellom, og i denne settingen var Maya superivrig - artig:) Etter bryllupet har vi vært noen dager i Ramsvik i Sverige, og noen korte økter med trening fikk vi smetti inn der også:)

Det er freestyle oppgaven jeg og Maya jobber mest med om dagen, og det er jammen meg en nyttig oppgave. Jeg lærer stadig noe nytt om både innlæring av øvelser, stimuluskontroll, overganger, baklengskjeding, egne oppgaver osv. "Siste nytt" for meg er at alle overganger mellom øvelsene er så kompliserte at de må trenes spesifikt på (nesten) en og en. Takk og lov for baklengskjeding - det gjør det heldigvis mye enklere! Vi er enda ikke i mål - men håper å være det ganske snart.

Nå er det bare litt over en uke til Sølen, og jammen meg gleder jeg meg. Det tror jeg Maya gjør også:)

5 kommentarer:

Kari-Anne Undlien sa...

Gurimalla for en nydelig brud! Dette kledde du virkelig, Kristin! :D

Gratulerer så mye til dere begge to:O) Hell og lykke!

Klem!

Camilla sa...

Veldig fint brudepar ;-) Gratulerer!!

Catja sa...

Hvor er i flotte.
Mange gange tillykke herfra :-)

Catja

Zanto'en sa...

Oi så vakker du er, Kristin! WoW! Gleder meg masse til Sølen - håper du tar med bilder :oD
Din mann ser bare så skjønn og lykkelig ut på bildet at jeg smiler fra øre til øre av ham - ikke så rart han er så happy når han har fått seg ei so kjekke og flotte kone!

GOD klem fra Elín

Lillian Sundseth sa...

Gratulerer, gratulerer! Lykke til videre!!!!!!!!!!