mandag 16. mars 2009

Da er vi igang:)

I helgen brakte det løs med første samling på instruktørutdannelsen. Kurssted var Rica Helsfyr Hotel i Oslo, noe som var veldig behagelig for Maya og meg, som hadde korteste reisevei av alle denne helgen. Jeg var skikkelig spent, og kanskje litt mer nervøs enn jeg hadde trodd jeg skulle være, men det gikk raskt over da jeg møtte de andre folka. Mange koselige kurselever og hunder, og hyggelige instruktører. Også var det jo litt greit å kjenne Kari-Anne og Lillian fra før da:) Maya var en super hund gjennom hele helgen, og ville gjerne trene som alltid. Veldig kjekt å ha med seg en sånn hund!

Nå har vi fått masse oppgaver framover, så vi skal ikke bli arbeidsledige. Den artigste oppgaven er kanskje freestyle-oppgaven, hvor vi skal lære hunden ti typiske freestyle-øvelser, få flyt på disse, og deretter baklengskjede alle de ti øvelsene til en kjede. Gøy å få et spark i baken til å trene nye ting:)

Ellers jobber jeg jo videre med klasse to (tre, D) øvelser. I en periode gikk det fort framover med øvelsene, men nå har det stoppet litt opp. Men jeg har en plan for det meste, så vi fortsetter med godt mot. Det er jo så gøy å trene:)!!!!

Ingen kommentarer: