tirsdag 17. november 2009

Avdeling Drammen er i gang!


Nå er jeg i gang med kurs for Canis Hundeskole:)

Før jul er det satt opp et valpekurs og konkurranselydighet trinn 2 kurs som jeg og Aase skal ha i Bærum. Det er allerede mange påmeldte, og er det noen flere som er interesserte så er det bare å hive seg med.

Etter jul kommer Canis hundeskole avdeling Drammen i gang. Jeg har lagt ut kursene på nettsiden, www.canis.no/drammen, så det er bare å gå inn å se. 11. januar starter jeg opp med valpekurs og 13. januar starter jeg opp med konkurranselydighet trinn 1 kurs. Er du nysgjerrig på klikkertrening, kikk litt på Canis sine nettsider eller ta kontakt på mail som du finner på nettsiden!




3 kommentarer:

Anja og Hedda sa...

Så kult, lykke til!!

Kristin Forså sa...

Takk takk:)

Håper det går bra i ny jobb. Bare si ifra hvis det blir noe trening i nærheten - ikke for seint med rundering enda:)

Charlotte sa...

så spennende!!!!gratulerer!!