lørdag 22. november 2008

Tja....

Huff, for en uke! Altfor mye tid på jobb - og alt for lite tid til å trene. Jeg tror heldigvis det roer seg litt de neste ukene. I morgen skal vi iallefall trene med Christine og Basso, og forhåpentligvis Aase, Zaffie og Fluffy. Hvis alle møter, blir det rundering - hvis ikke, blir det lydighet.

Det går sakte framover med klasse to øvelsene. Det er mye "dekk" i denne klassen, og vi har en ganske treig dekk (iallefall fra stå) - noe som gjør at det hele ser halvdårlig ut. Da jeg begynte å trene Maya for over et år siden, klarte jeg ikke helt å få fram raske dekker, og jeg var nok ikke så nøye på det heller. Så i over et år har jeg belønnet dekker som er skikkelig seige. Jeg har selvfølgelig lyst til å endre på dette - men vet ikke helt hvordan jeg skal få det til. Jeg har prøvd litt forskjellig: bare trene i starte av økten (høyest intensitet), belønne de raske dekkene bedre, belønne med lek. Desverre stoler jeg ikke helt på valgene mine, og veksler mellom de ulike metodene. Forslag mottas med takk! Til helgen skal vi på kurs hos Fanny og Thomas, og da håper jeg å få hjelp til dette her...

Jeg og Maya fikk plass på kurset med Maria Hagstrøm i januar - og dette gleder jeg meg masse til. Vi (jeg mener jeg) har sååååå mye å lære, så dette tror jeg blir bra:)

Det kommer nok en oppdatering etter treningen i morgen!!

Ingen kommentarer: